اسلایدر / مهمترین مطالبیادداشت‌ها و مقالات شخصی

“نشست نیمه پنهان روسیه”

چهارمین نشست گروه بین الملل انجمن اندیشه و قلم با عنوان “نیمه پنهان روسیه”با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود.به نظر می رسد با وجود
ابعاد گسترده تعاملات ایران و روسیه در طی سالهای اخیر و در حوزه های مختلف سیاسی,اجتماعی, اقتصادی و فرهنگی,بخش گسترده ای از مسایل و موضوعات این کشور برای ایران مبهم و نامشخص باقی مانده است که بدون شک اطلاع و آگاهی بیشتر در این بخش ها می تواند زمینه های تعامل هر چه بهتر بااین کشور را فراهم نماید.
به همین منظور گروه بین الملل انجمن اندیشه و قلم قصد دارد تا با برگزاری نشست”نیمه پنهان روسیه” از نگاهی کاملا متفاوت به بررسی چگونگی فرهنگ و سیاست و رسانه در این کشور بپردازد.
دکتر امیر دبیری مهر،مدیرگروه روابط بین الملل انجمن اندیشه و قلم،دکتربشیرحسینی،مدیرگروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات صدا و سیما از سخنرانان این نشست هستند.
هم چنین دکتر میثم لطیفی،دانشیار گروه معارف اسلامی و مدیریت دولتی دانشگاه امام صادق علیه السلام و محمد مهدی رحیمی،دبیرسیاسی خبرگزاری مهر دیگر سخنرانان حاضر در این جلسه هستند که هریک از نگاه متفاوتی به بیان دیدگاه ها و تجارب خود در سفر به روسیه می پردازند.
گفتنی است, نشست”نیمه پنهان روسیه” روز یکشنبه،نهم ابان ماه،در تالار حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی از ساعت ۱۵الی۱۷عصر به همراه پخش فیلم و اسلاید برگزار می شود.
لازم به ذکر است که حضور برای تمامی علاقه مندان آزاد است.

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا