یادداشت‌ها و مقالات شخصی

کمپین مخالفت با برگزاری هر گونه نمایشگاه

شکل گیری کمپین مردمی مخالفت با برگزاری هر گونه نمایشگاه بین آلمللی در تهران
وقتی دولت و وزارت صنعت صرفا برای پول و نفع مادی هیچ اهمیتی به حقوق شهروندان نمی دهند و همچنان بر برگزاری نمایشگاهها ی کذایی در محل دایمی نمایشگاهها در چمران و مصلی اصرار دارند و سهم شهروندان از این تصمیم ترافیک و آلودگی بیشتر آست و زور شهرداری هم به آنها نمی رسد باید صاحبان اصلی کشور یعنی شهروندان وارد عمل شوند با کمپین در فضای مجازی …بلکه اتفاقی افتد به این کمپین بپیوندید… #مخالفت# نمایشگاه بین آلمللی #ترافیک # آلودگی هوا# چمران # شهر #شهر وجدان
به اندیشکده خرد بپیوندید .

 

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. Hi Harvey, I’m so envious of your Tuwhare plans … I have the Baxter cd, and love some of the tracks. Will there be a review pomfrpe-torsance? 🙂 Tuwhare is one of my favourite NZ poets … wistful sighs from Belgium.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا