اسلایدر / مهمترین مطالب

تبریک انجمن اندیشه و قلم به رییس جمهور منتخب

دکتر امیر دبیری مهر رئیس هیئت موسس انجمن اندیشه و قلم با صدور پیامی، پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به ایشان تبریک گفت و آمادگی انجمن اندیشه و قلم برای کمک به رئیس‌جمهور منتخب در حوزه‌های فکری و فرهنگی و اجتماعی را اعلام کرد. متن کامل این پیام بدین شرح است:

جناب اقای دکتر حسن روحانی

ریاست جمهور منتخب ملت ایران

با سلام و احترام

انتخاب جنابعالی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران با رای قاطع ملت عظیم الشان برای یک دوره ۴ ساله دیگر را تبریک و تهنیت عرض می کنیم و امیدواریم با تکیه بر این سرمایه اجتماعی در اجرای سیاستهای اعلامی موفق و منصور باشید.

همانطور که مستحضر هستید یکی از اقشار موثر حامی شما در این حماسه بزرگ نمایش مردم سالاری دینی صاحبان فکر و قلم و اندیشه بودند و بجاست در دوره ۴ ساله پیش رو بیش از گذشته به دغدغه ها و اهداف و ظرفیت های این قشر فرهیخته توجه شود تا برونداد تصمیمات سیاسی به اعتلای ایران اسلامی بینجامد.

انجمن اندیشه و قلم که در برگیرنده دهها نویسنده و خبرنگار و محقق متعهد و دلسوز کشور است ضمن خرسندی از پیروزی فرزند برومند حوزه و دانشگاه در این رقابت سازنده سیاسی آمادگی خود را برای کمک به رییس جمهور منتخب در حوزه های فکری و فرهنگی و اجتماعی اعلام می دارد.

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =

دکمه بازگشت به بالا