اسلایدر / مهمترین مطالبیادداشت‌ها و مقالات شخصی

۱۳۵ هزار کودک ایرانی محروم از تحصیل

۱- آمارهای رسمی و غیر قابل خدشه می گوید از ١٣۵ هزار کودک ایرانی بازمانده از تحصیل حدود ۵٠ هزار نفر از انها بخاطر فقر امکان تحصیل ندارند به نظرم تا این عدد صفر نشود تصویب بسیاری از ردیف های بودجه در دولت و مجلس نامشروع و غیر اخلاقی و ناجوانمردانه است و مایه شرم تصویب کنندگان است

۲- از حضرات قوای سه گانه که مشغول رسیدگی به معضل موسسات مالی و اعتباری هستند و حدود ١٢ هزار میلیارد تومان از جیب ملت را به مالباختگان پرداخت کردند درخواست می کنیم محض رضای خدا و ملت اسامی هیات مدیره های این موسسات مال مردم خور و مدیران مسوولی که به انها هر گونه مجوزی دادند را برای یکبار منتشر کنند محاکمه و مجازان انها پیشکش .
پی نوشت :جالب است لبو فروش نمی تواند یک ساعت کنار خیابان کاسبی کند و با هزار قانون و ایین نامه مواجه می شود و موسسات مالی و صندوق های عریض و طویل در سراسر کشور به شغل شریف! مال مردم خوری مشغول بودند و عده ای مدعی اند فاقد مجوز بودند!!!؟؟؟؟ 

 

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا