یادداشت‌ها و مقالات شخصی

تویتیت های جدید

  • کارگزاران نوشته اسنادی که عده ای مبنی بر مالکیت پارک جمشیدیه در سالهای اخیر به دادگاه ارایه داده بودند جعلی ازآب درامده و دادگاه رای به نفع شهرداری داده است . ایا نباید چنین کلاه برداران و سودجویانی را که با بی شرمی برای تصرف اموال عمومی سند جعل می کنند مورد پیگرد قرار داد؟
  • روحانی با نصب سیف به سمت مشاور بانکی خود ضد حمله ای به قوه قضاییه زد تا جلوی بازداشت احتمالی او گرفته شود. خبر احضار سیف به دادسرا در هفته گذشته و اشکار شدن برخی از اتهامات سنگین عراقچی معاون ارزی سیف نگرانی دولتی ها را افزایش داده است . حمایت روحانی از سیف وجهی ندارد.
  • از این که روزنامه هفت صبح# از فردی به نام رائفی پور# بعنوان تئوریسین نام می برد احساس چندش به من دست می دهد . یا مفهوم تئوریسین را نمی دانند یا …. به روزنامه نگاران توصیه می کنم به این افراد لقب شومن سیاسی بدهند . در ضمن خیلی انها را جدی نگیرند.
  • معلمها در ایران بطور متوسط ٣ میلیون حقوق می گیرند این در حالی است که نمایندگان مجلس می توانند با اخذ مالیات هدایت شده از مشاغلی مانند خودروسازان و دلالان خودرو و مسکن و و مالکان املاک و زمین های بزرگ و… حقوق مهمترین قشر جامعه را تا ٢ برابر افزایش دهند. متاسفانه جسارتمان کم است.
  • ای کاش روزنامه نگارانی که این روزها به جفا از مجلات همشهری رانده شدند شجاعت داشتند و نظرشان را درباره مدیریت گذشته مجلات بویژه دوران مدیریت سید مجید حسینی بیان می کردند تا دوغ و دوشاب مخلوط نشود شجاعت چیز خوبی است
  • دکتر عبدالکریمی مدیر انتشارات نقد فرهنگ اعلام کرد کتابهای جدید امیر دبیری مهر را با ٣٠ درصد تخفیف عرضه خواهد کرد. علت این تصمیم فروش کتابهای مانده ازچاپ اول و انتشار چاپ دوم کتاب است…
  •  

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا