کتاب‌ها و پژوهش‌هایادداشت‌ها و مقالات شخصی

اطلاعیه شماره ٢

به نام خدا
با هدف ورود جوانان متخصص و دانشگاهی ، مردمی و متعهد ، دلسوز و علاقمند به کشور و اینده ایران عزیز که از سلامت و پاکدامنی اخلاقی و اقتصادی برخوردار هستند به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران و اثبات اینکه رای مردم تعیین کننده است نه رایزنی و لابی گری های پشت پرده سیاست بازان ناکام که با عملکرد ضعیف شان سالهاست تلخی را به کام مردم مظلوم ایران چشانده اند در صدد هستیم طبق قانون و در مهلت مقرر ائتلافی از نیروهای دانشگاهی خردمند، شجاع ، سالم و صاحب نظر و صاحب ایده برای برون رفت کشور از بحران های کنونی با استفاده از ظرفیت انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل دهیم . از این رو لطفا اگر افرادی را می شناسید که ویژگی های مذکور را دارند و مشتاق حضور در ائتلافی اینگونه هستند به اینجانب معرفی فرمایید یا بفرمایید سوابق و علاقمندی خود را به بنده به ایمیل dabirimehr@gmail.com
ارسال کنند.
انشالله پس از احراز صلاحیت های اولیه نامزدها این ائتلاف برای بیان نظرات و برنامه های خودگردهم امده و اعلام موجودیت خواهند کرد.
امیر دبیری مهر

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا