کتاب‌ها و پژوهش‌هایادداشت‌ها و مقالات شخصی

۳+۲=۲۰

به نام خداوند جان و خرد
بعد از دو دهه فعالیت مستمر در حوزه رسانه ، ارتباطات ، روابط عمومی و تبلیغات به تشویق و یاری دوستان و همکاران تصمیم گرفتم این سرمایه اندوخته و انباشته را در خدمت مهمترین نیاز جامعه ایرانی یعنی رونق کسب و کارها و بازاریابی و درنهایت ثروتمندتر شدن هموطنان عزیزم قرار دهم . حتما می پرسید چه ادعای بزرگ و گزافی ؟! متواضعانه عرض می کنم این یک واقعیت است که
۳+۲=۲۰
این فرمول پیشنهادهای من برای رونق کسب و کارها و حرفه ها در هر سطحی با هر میزان سرمایه و با هر چشم اندازی است . کوتاه اینکه اگر عدد ۲ را دو مولفه مهم کسب و کار و بازاریابی بدانیم و ۲۰ را نماد موفقیت بدانیم عدد ۳ یعنی مثلث رسانه ، تبلیغات و روابط عمومی که اختصارا آن را مپ می نامم.
MAP=Media +Advertisement +public relation
من به این واقعیت ایمان دارم که هیچ کسب و کاری بدون توجه به این سه مولفه موفقیت حداکثری نخواهد داشت و تلاش خواهم کرد به همه کسانی که در بازارهای اقتصادی و صنعتی و تجاری و حتی فرهنگی با رویکرد درامدزایی و تولید ثروت و کارافرینی فعالیت می کنند با عشق و علاقه و ایده پردازی و خلاقیت مشاوره داده و تمام تجارب و دانش فراهم اورده را برای موفقیت بیشتر انها بکار گیرم.
باور کنید شما اگر در مثلث طلایی موفقیت در کسب و کار قرار بگیرید دیگر حاضر نخواهید بود بدون نیروی جادوگر مپ به پیش بروید.
به امید دیدارتان
دکتر امیر دبیری مهر
dabirimehr@yahoo.com
۰۹۲۰۱۰۵۲۱۸۳

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا