یادداشت‌ها و مقالات شخصی

اطلاعیه انتخاب واحد و زمان برگزاری کلاس نیمه دوم

با سلام و احترام؛ پیرو تماس تلفنی اینجانب با دکتر علی‌اکبر امینی و دکتر امیر دبیری‌مهر به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان می‌رساند که علیرغم اعلام تقویم آموزشی دانشگاه مبنی‌بر شروع کلاس‌های ترم دوم سال تحصیلی ۹۴-۹۳ از روز چهارشنبه مورخه ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۳، در پایان هفته جاری یعنی پنجشنبه مورخه ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ و جمعه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ هـ. ش کلاس‌های درس دانشگاه در این مقطع و رشته برگزار نخواهند شد.

ضمناً به دلیل مشخص نبودن برنامه کلاس‌های رشته حقوق و به منظور جلوگیری از تداخل احتمالی کلاس‌ها تاکنون، زمان دقیق برگزاری اولین جلسه کلاس‌ها رشته علوم سیاسی مشخص نشده و در صورتی که اینجانب از شروع کلاس‌ها اطلاع پیدا نمایم، نسبت به اعلام خبر در سایت جهان‌سوم اقدام خواهم نمود.

شایان ذکر است دکتر علی‌اکبر امینی در روز پنجشنبه مورخه ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان حضور دارند و کلیه دوستان می‌توانند مشکلات خود در حوزه انتخاب واحد، تداخل کلاس‌ها و … را به صورت حضوری به اطلاع ایشان برسانند.

همچنین با توجه به تماس‌های تلفنی مکرر دوستان با اینجانب به اطلاع می‌رساند با توجه به اینکه کلاس‌های مقطع دکتری در صبح روزهای پنجشنبه برگزار خواهند شد، لذا امکان ارائه واحدهای تخصصی اجباری مقطع کارشناسی‌ارشد در صبح‌های پنجشنبه مقدور نخواهد بود.

با آرزوی توفیق برای یکایک عزیزان – علی فتحی

۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ هـ. ش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا