یادداشت‌ها و مقالات شخصی

روز ارتباطات و روابط عمومی

بسمه تعالی

جهانی که ما در آن زندگی می کنیم امیخته با ارتباطات چند جانبه و روابط عمومی است و شهروندانی که با مولفه های ارتباطات و روابط عمومی اشنا ترند و از مهارت های آن بیشتر برخوردارند شهروندانی موفق تر و کامیاب تر هستند . در مناسبات سازمانی نیز همین قاعده حکم فرماست و برای ارتقای بهره وری سازمانی و بهینه سازی عملکرد آن گریزی از تمسک به دستاوردهای جهان ارتباطات بویژه روابط عمومی نیست . از این رو وظیفه داریم هر روز بر دانش خود در این حوزه بیفزاییم و توان و دانایی های منابع انسانی خود را ارتقا دهیم و اثرات این کنش را برای عملکرد خود در دیگر حوزه ها سنجیده و محاسبه نماییم . تجربه مدیریت های موفق تا کنون نشان داده بین این دو حوزه رابطه متقابل مثبت وجود داشته و دارد. از این رو در حوزه مدیریت نیز باید نشانه های این رابطه را دید و احساس کرد و در صورت شناسایی نقاط ضعف نسبت به رفع انها همت گمارد.
هفته روابط عمومی و روز جهانی ارتباطات بهانه فرخنده ای است اولا برای تامل بیشتر در خصوص مقوله ارتباطات و ثانیا فرصتی است برای تبریک به همکاران ودوستان عزیزم در حوزه روابط عمومی…..
امیر دبیری مهر

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا