اسلایدر / مهمترین مطالب

مهمترین مساله اینده ایران

‏توجه فرمایید مهمترین مسأله آینده ایران جلوگیری از تصرف کشور به دست متحجرین فاسد و ناکارآمدی است  که به تعبیر مولا علی جز به دریدن مردم وچپاول منابع آنها نمی اندیشند .اینها رهبری فعلی را هم قبول ندارند و به اندازه کافی انقلابی نمی دانند!

‏نمونه  بارز و اخیر آن واکنش های دنباله های مزدبگیران هوچی گر و جاهل  آنها در فضای مجازی به تذکر رهبری درباره توقف رفتارهای بی قاعده درباره حجاب است روی سخنم بیشتر به جوانان است که مراقب تحلیل های خود باشند و مسایل را ساده نبینند. نگاه سیاه و سفید و متمرکز روی افراد مشکل گشا نیست

ایران برای یک جهش بزرگ و جبران عقب ماندگی ها و رسیدن به جایگاه شایسته خود به دولت ملی توسعه گرا نیاز دارد  تا با اصلاحات ساختاری ، تغییر قوانین و  چرخش رویه ها ، زمینه شایسته سالاری و قانون مداری و تعامل سازنده با جهان فراهم شود وگرنه تقی می‌ره نقی میاد و بازی از سر.

https://t.me/andishkadeye_kherad

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =

دکمه بازگشت به بالا