اسلایدر / مهمترین مطالب

یک تجربه ، یک مشاهده و لختی تامل

دیروز در یک شرکت خصوصی جلسه داشتم . محیطی کاملا آزاد و اخلاقی بر آنجا حاکم بود. هم خانمهای کاملا محجبه حضور داشتند و هم خانمها با حجاب اختیاری و هر دو گروه مورد احترام.

‏ نماز خانه شیک و مرتب و کارکنان اهل نماز و اتاق سیگارو باشگاه و استخر و خلاصه همه چیز شایسته ایران و ایرانی

‏به مدیر شرکت گفتم شما درایجاد این همزیستی محترمانه دخالتی دارید گفت خیر ،پشت رفتار مردم ما سالها فرهنگ و تمدن خوابیده ..ما فقط تسهیل گر هستیم . ضمن تمجید از رویکرد انسانی و فرهنگی و مترقی ایشان به مزاح و کنایه  گفتم هر وقت خواستی ریشه دین و اخلاق را در شرکت بزنی و محیط نفاق و

دشمنی بین کارکنان ایجاد کنی و شرکت را مشغول حاشیه کنی و به مرور ورشکسته کنی و هزاران نفر را بیکار و خانواده ها را متلاشی شود یک بخشنامه بزن که رعایت حجاب اسلامی در این شرکت الزامی است و در صورت عدم رعایت خانمهای متخلف به کارگزینی معرفی می شوند. کلی خندیدو گفت حق با شماست.

https://t.me/andishkadeye_kherad

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا