یادداشت‌ها و مقالات شخصی

دعوت به همکاری علمی غیر انتقاعی در حوزه روابط بین الملل

امروزه عدم ارتباط موثر ، روشمند و مداوم میان صاحب نظران حوزه و دانشگاه با فعالان رسانه ای و فرهنگی موجب کاهش کیفیت محتوای سطوح رسانه ای و محافل عمومی از یکسو و عدم درگیر بودن صاحب نظران با مسایل و مشکلات جامعه در حوزه های تخصصی خود از سوی دیگر شده است.
از این رو گروهی از اهالی فرهنگ و رسانه برآن شدند تا با تاسیس سازمان مردم نهاد انجمن اندیشه و قلم، در پرکردن این خلا بکوشند.

***
طبق پیش نویس اساسنامه قرار است گروه های تخصصی (فعلا) به شرح ذیل شکل بگیرند.

أ‌. اندیشه (فلسفه، کلام، اخلاق و..)
ب‌. فقه و حقوق
ت‌. تاریخ
ث‌. سیاست
ج‌. روابط بین الملل
ح‌. جامعه شناسی و ارتباطات
خ‌. اقتصاد
د‌. هنر
ذ‌. مدیریت
ر‌. روانشناسی و علوم رفتاری

مسوولیت گروه روابط بین الملل به اینجانب واگذار شده و به زودی اولین نشست همفکری را برگزار خواهیم کرد..قرار است این گروه منجر به ارتباط بیشتر اعضا و مباحثه درباره مسایل بین المللی در چارچوبها ی علمی است.. … هم کارشناسان روابط بین الملل در این گروه خواهند بود هم خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در حوزه بین الملل… لطفا در این مرحله دوستان علاقمند و واجد الشرایط را معرفی فرمایید…یکی از عزیزان باید دبیر گروه شده و و یکی دیگر از دوستان مسوولیت ارتباطات گروه را رسانه ها را بعهده بگیرد. . این مسوولیتها نیازمند عنوانی هم می باشد که در جلسه همفکری تعیین خواهد شد…

لطفا در صورت تمایل برای بنده در اینجا یا تلگرام یا اینستاگرام یا فیسبوک پیام و شماره تماس بگذارید.

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. با سلام و ادب،
    بنده فارغ التحصیل رشته ی مطالعات منطقه ای از دانشکده ی روابط بین الملل می باشم، که سابقه ی کاری مرتبط هم دارا هستم، در صورت امکان ایمیل برای تماس بیشتر محبت فرمایید،
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا