اسلایدر / مهمترین مطالبیادداشت‌ها و مقالات شخصی

خدا قوت جام جمی ها

همه برکت زندگی ما در تکریم بزرگترهاست .اخلاق وظیفه مدار (یعنی کار نیک را نه برای نتایج آن بلکه برای لذت معنوی مستتر و نهفته در ان انجام دادن) بهترین الگوی اخلاقی برای احترام به بزرگتران و پیش کسوتهاست . این اقا که پشت کیک نشسته جعفر دیانت فر مردی از تبار اذری های جام جم است از سال ١٣۴۵ تا کنون یعنی حدود ۵٠ ساله که دررادیو و تلویزیون کار میکنه و نیم قرن صفا و اخلاص و صمیمت و صداقت را منتشر کرده است . هفته گذشته در روابط عمومی صداوسیما به مناسبت سالگرد انتشار هفته نامه صداوسیما در جمع همکاران قدیمی حضور یافتیم و از این پیرمرد هفتاد و دو ساله تجلیل کردیم و از سالهای سپری شده گفتیم و شنیدیم. در حاشیه این نشست با استاد یدالله محرابیان همکار ٢۵ سال ما و البته ۵٠ ساله رادیو و تلویزیون هم عکس یادگاری گرفتیم( ورق بزنید) .خلاصه که جلسه خوب و با صفایی بود .
پی نوشت :
ساختمان مدرسه جام جم برای ما رادیو تلویزیونی ها یک دنیا خاطره هست . سالهایی که جوانی ما در آن و دیگر ساختمان های جام جم سپری شد و انچه مانده تعداد زیادی دوست و رفیق باسواد متخصص و با صفا و دلسوز و البته مظلوم است که بی توقع و در سخت ترین شرایط کار می کنند و همیشه در اماج بی مهری ها و حمله ها و تخریب ها ی دوستان نادان و دشمنان دانا هم هستند و قدر ومنزلتشان هم دانسته نمی شود . اما انچه که مهم است سرمایه اجتماعی و کارنامه انهاست که بخشی از خاطرات اجتماعی مردم ایران را ساخته است این سرمایه در گذر ایام افزوده ومحبت مردم عادی کوچه و بازار به انها روز افزون است نظر فلان حزب و بهمان جریان و رسانه و گروه سم پاشی های انها پشیزی نمی ارزد زیرا از سر بغض و کینه است یا حسد و جهل .
عزت از خداست و خداوند به بندگان مخلص خود هدیه می دهد و قلبهای مردم را هم به انها متمایل می کند. مابقی همه پوچ و باطل است.
خدا قوت جام جمی ها

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا