اسلایدر / مهمترین مطالببرنامه رادیوییسخنرانی‌هامصاحبه و گفتگویادداشت‌ها و مقالات شخصی

تجلیل از کسبه نمونه محله زرگنده

مقید بودن به کسب رزق حلال برامده  از این باور است که کاسبی یک نوع سبک زندگی است نه یک معامله … کاسب معتقد به رزق حلال به حق الناس و حق الله باور دارد و اهل رضا و شکر و قناعت است و شیرینی این طرز فکر را با کسب رضای خدا در می امیزد.
دیروز در سالروز میلاد امام رضا حضرت ایشان رزق من قرار داد تا در مراسم ارزشمندی به همین مناسبت شرکت کنم . موضوعی که در رادیو تهران هم برنامه ای به همین مناسبت تولید و پخش کردیم .
مراسم تجلیل ‌و تقدیر از کسبه نمونه محله زرگنده در منطقه ۳ تهران دیروز در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. مراسمی دوست داشتنی و با شکوه با موضوعی جذاب و‌کم سابقه و آن ترویج رزق حلال و تجلیل از کسبه ای که به رزق حلال توجه می کنند.
امیدوارم این کارها بیشتر شود و اهمیت رزق حلال برای کسبه جوان تر تبیین شود.از فرهنگسرای افتاب و ارسباران و سرکارخانم نسیم سلیم زاده و سرکار خانم خاوری بطور ویژه سپاسگزارم .

 

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا