یادداشت‌ها و مقالات شخصی

دعوت به حضور دانش اموزان درمدرسه بدون تمهیدات لازم

وقتی در تعطیلی های هفته دوم فروردین دولت اعلام کرد مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین حضوری است صدای اکثر خانواده های ایرانی درآمد که وقتی سرویس ایاب و ذهاب فراهم نشده اصرار دولت غیر منطقی و موجب زحمت و دردسر خانواده هاست . بعد از بازتاب صدای اعتراض خانواده ها در فضای مجازی؛ دوشنبه شب گزارش خوبی از صداوسیما پخش شد مبنی بر ضرورت تامین سرویس دانش آموزان. ظاهراً وزارت آموزش و پرورش که برنامه دقیق و روشنی دراین خصوص ندارد به نظر می رسد از این اقدام صداوسیما دلخور و فشار زیادی به رسانه وارد کرده و نتیجه آن تغییر رویکرد خبر در روز سه شنبه شد و اینکه همه مردم از تصمیم اخیر دولت راضی هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

دولت محترم بویژه آموزش و پرورش توجه کنند گر مشکل سرویس دانش آموزان و ملاحظات بهداشتی را کامل رعایت نکنند ؛ توپ و تشر و بخشنامه مشکل گشا نیست و خانواده ها و دانش آموزان بویژه در شهرهای بزرگ برای تردد و حضور در مدارس مشکل جدی دارند و صداوسیما نیز بهتر است همیشه در کنار مردم و مدافع حقوق انها باشد نه تحت تاثیر تماس و فشار فلان وزیر و بهنام سخنگو….رویکردی که در دوره جدید ریاست سازمان تقویت شده است

@andishkadeye_kherad

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =

دکمه بازگشت به بالا