یادداشت‌ها و مقالات شخصی

عیادت از پهلوان گمنام ایرانی

بهترین روز سال جدید برای من دیروز بود که خداوند متعال سعادت نصیبم کرد که به دستبوس یکی از جوانمردان و پهلوانان گم نام ایران یعنی اقای کریم زکی زاده بروم. مردی از تبار مردان نیک اندیش و پهلوان مسلک که در سن ۹۲ سالگی همچنان خوش اخلاق و امیدوار زندگی می کند و می گوید من هنوز پیر نیستم و به زیبایی های زندگی لبخند می زنم .
او از کشتی گیران برجسته تهران در دهه سی بود که رفیق و همدم مرحوم تختی و محمد علی فردین بود . دیروز بعد از زیارت او به رسم هر ساله با خودم گفتم خدا گاهی رزق انسان را در دیدار نیکان قرار می دهد و چه رزقی پابرکت تر از این .

پی نوشت  اول:

این بزرگمرد بخاطر تصادفی که چند سال پیش کرد توان راه رفتن ندارد و بخاطر جفا هایی که نامردان روزگار در حقش کردند امروز در یکی از شهرهای اطراف تهران و در خانه ای کوچک با عزت و استقلال زندگی می کند اما غیر مستقیم مطلع شدم بخاطر کمبود امکانات حتی امکان هواخوری مناسب ندارد و از این بنده حقیر خواسته شد در این زمینه مساعدتی کنم که بعد از طلب مشارکت دوستان اینستاگرامی در این امر نیک ،از بین حدود ۵۰۰ نفر که استوری را دیده بودند تعدادی از انسان‌های بلند مرتبه و دوستان عزیز بلافاصله دست یاری بلند کردند و امکان تهیه یک عدد ویلچر طبی فراهم شد . خوشا بحال این عزیزان که خداوند به انها نگاه کرد و سعادت مشارکت در این کار نیک را برای انها فراهم ساخت . بی تعارف می گویم به صفای باطن و سعادت بلند این عزیزان غبطه می خورم.

پی نوشت دوم:

#نیکوکاری #پهلوان #جوانمرد #فردین #تختی #تکریم #احسان #بنیادخدمات اسلامی #بانکتجارت #کوچه_مروی
@aryan.arbabi @bardialotfi56 @farzaneh_lashgari1364 @farzanebabaee @pouya_dabirimehr @noush_mehr #ابراهیم_جمیلی

 

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا