یادداشت‌ها و مقالات شخصی

سینما داران عزیز لطفا به کارکنان خود اموزش های اولیه بدهید

امروز که برای تماشای فیلم روز ششم حجت قاسم زاده اصل به سینمای پردیس زندگی رفتم با اتفاق عجیب و مضحک و تاسف اوری مواجه شدم. در سالن فقط من بودم و همراهانم و از انجا که اینترنتی بلیط رزرو کرده بودیم در صندلی های وسط ردیف دو نشسته بودیم غافل از این نرده محافظ روی پله های ورودی مانع دید تماشاگر است و نباید انجا صندلی باشد و بلیطی فروخته شود . بهمین خاطر به یک ردیف عقبتر رفته تا بهتر فیلم را ببینیم . توجه کنید فقط ۵ نفر در سالن ۱۵۰ نفره بودیم و غرق تماشای فیلم دیالوگ محور فیلم بودیم که پسرک جوان انتظامات امد بالاسر ما که چرا این ردیف نشستید ؟ گفتم سالن خالی است فرقی نمیکنه کجا بنشینیم و لطفا مزاحم تماشای فیلم نشوید… متاسفانه مثل اجل معلق بالاسر ما ایستاد تا از ردیف یک بلند شویم … جز تاسف برای این همه حماقت چاره ای نبود هر چند دقایقی از فیلم را از دست دادیم… اتفاق شرم اور تر اینکه زمان تماشای تیتراژ متفاوت و هنرمندانه فیلم نیروی خدماتی سینما با جارو و سطل اشغال بالاسر ما ایستاده بود و می گفت چرا نمیرید؟! بنده خدا نمی دانست تیتراژ هم بخشی از فیلم است و تماشای تیتراژ فیلم احترام به دست اندکاران یک فیلم است … سینما داران عزیز لطفا به کارکنان خود اموزش های اولیه لازم بدهید تا اینچنین به حقوق شهروندان سینما دوست توهین نشود.. در انتها سعی کردم مدیر سینما را پیدا کنم و تذکر بدهم اما موفق نشدم و گلایه خودم را به خانم بلیط فروش گفتم و بعید می دانم جدی گرفته باشد .
من به احترام هنر سینما اماده اموزش به این افراد نابلد و گاه بی ادب هستم تا بیاموزند با مشتری هنر هفتم برخوردی هنرمندانه داشته باشند.

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا