یادداشت‌ها و مقالات شخصی

دستاوردهای نظام آموزش عالی و تربیتی در خیابانهای اطراف دانشگاه ازاد پونک

#دانشگاه_ازاد بویژه عبدالله جاسبی با جایابی های غلط واحدهای این دانشگاه بویژه در محلات غرب تهران و فراهم نکردن امکانات اولیه برای دانشجویان ؛ بدون رقیب بزرگترین ناقض حقوق شهروندی هستند و آه و نفرین مردم این محلات هر روز نثار بانیان دیروز و مدیران امروز این دانشگاه می شود.

پارک نامنظم خودروها در کوچه و خیابان ها؛ رفتارهای نامتعارف اجتماعی ؛ تجمع در برابر منازل مردم و ایجاد مزاحمت از کله صبح تا نیمه شب؛ مصرف انواع دخانیات و مواد مخدر و برخی مسایل دیگر که امکان گفتن ندارد تنها بخشی از اسیب های اجتماعی اطراف واحدهای دانشگاه آزاد از جمله مجتمع هاشمی رفسنجانی در پونک است.
تاسف بار تر اینکه پلیس و دادگستری و شهرداری هم ظاهراً بخاطر مناسبات مالی و اداری خاص با دانشگاه ازاد هیچ توجهی به شکایات مردم این محلات ندارند و دانشگاه ازاد هم جز به اخذ شهریه به هیچ مساله ای فکر نمی کند و حداقل امکانات را برای دانشجویان فراهم نمی کند تا شان دانشگاه و دانشجو حفظ شود و این همه تنش بین شهروندان و دانشجویان ایجاد نشود.
از مدیرانی که در جلسات کذایی از دستاوردهای نظام اموزش عالی و تربیتی و پرورشی گزارش می دهند دعوت می شود بازدیدی از این دستاوردها در اطراف دانشگاه ازاد داشته باشند. نمونه واحد هاشمی رفسنجانی واقع در پونک بولوار امام حسن….

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =

دکمه بازگشت به بالا