اسلایدر / مهمترین مطالبویدیو و فیلم

تحریف انقلاب از کجا شروع شد

ما نسلی بودیم که با اندیشه های مطهری و بهشتی و طالقانی به انقلاب و جمهوری اسلامی علاقمند و وابسته شدیم و اینها را شارحین و حواریون رهبر فقید انقلاب می دانستیم ولی یک روزی متوجه شدیم به زعم برخی ظاهراً دوران اندیشه های بهشتی و امثالهم تمام شده و در یک تحریف بزرگ مصباح یزدی که مدرس محترمی در حوزه بود یک شبه سخنگوی مبانی انقلاب و جمهوری اسلامی شده و حامیان او قصد تصرف همه مصادر کشور را دارند . هر چه گشتیم بین اندیشه های او و امام نسبت و پیوندی بیاییم نیافتیم و همان روزها قصه نقادی بنیادین ما از یک تحریف بزرگ از آرمان‌های یک انقلاب بزرگ اغاز شد و همچنان ادامه دارد .
حالا شما بفرمایید کدام جریان اصیل تر و ریشه دار و انقلابی تر است انانکه این روزها ادعای انقلابی بودن می کنند و با مواضع و رفتارهای مردم ستیزشان تیشه به ریشه انقلاب می زنند یا آنانکه منتقد و معترض این کردار و گفتار هستند ؟
انقدر به نام انقلابی گری خراب کاری کردند و مردم و نسل جدید را از خود رانده اند که این روزها انقلابی گری مترادف بی عقلی و تحجر و ناکارآمدی و دست بوسی و ضد مردم بودن است

https://t.me/andishkadeye_kherad

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نه =

دکمه بازگشت به بالا