دوره های اموزشی و پژوهشیموسسه مطالعات و بررسی‌های سیاسی و رسانه‌ای اندیشه و قلم

کارگاه اموزش گفتمان حاکم بر قانون اساسی ویژه سازمانها و ادارت دولتی و حاکمیتی

کارگاه اموزش گفتمان حاکم بر قانون اساسی
ویژه سازمانها و ادارت دولتی و حاکمیتی

در این کارگاه ۱۲ ساعته که به مدت دو روز برگزار می شود مدیران و کارشناسان نهادهای دولتی و حاکمیتی با گفتمان حاکم بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران متناسب با ماموریت‌های سازمانی خود اشنا می شوند و ضمن اینکه ماموریتها و‌ وظایف خود را با اصول قانون اساسی تنظیم می کنند بعد از پایان دوره گواهینامه معتبر علمی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری دریافت می کنند.
مدرس این دوره آقای دکتر امیر دبیری مهر استادیار علوم سیاسی و پژوهشگر حقوق اساسی است.

علاقمندان در سازمان و نهادهای دولتی و حاکمیتی برای سفارش برگزاری این دوره و انعقاد قرار داد و هماهنگی های لازم می توانند با شماره دفتر موسسه به شماره ۴۴۲۴۳۲۸۶ تماس بگیرند یا به شماره ۰۹۲۰۱۰۵۲۱۸۳ پیامک بدهند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

معاونت اموزشی
موسسه علمی و پژوهشی اندیشه و قلم

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا