یادداشت‌ها و مقالات شخصی

نامه یاداوری به محمد باقر قالیباف

برادر گرامی جناب آقای قالیباف
با سلام

احتمالا ویدیوی حمید رسایی مهره برجسته جبهه خالص ساز پایداری را دیده اید 👆👆به صراحت شما را به دیکتاتوری و باند بازی و قانون شکنی متهم کرده و از شورای نگهبان خواسته شما را رد صلاحیت کنند.
پروژه خالص سازی بعد از علی لاریجانی به شما هم رسید در سال ١٣٩٧ که این پروژه شوم در کشور رقم خورد بارها به شما و دیگر مقامات گفتیم این راه به ترکستان است این خالص سازان نه درد دین دارند نه وطن نه مردم همه چیز را فقط برای خودشان و باند خودشان می خواهند و بس و با این فرمان کشور را به سقوط می برند و افسوس که فقط معدودی اعتراض کردند و اکثریت خنثی سکوت کردند. این قصه هنوز ادامه دارد و حالا نوبت شما رسیده .فراموش نکنید بخاطر با ج دهی به همین قبیله خالص ساز بهترین مشاورین و نیروهای عاقل و معتدل همراه خود را با افراد افراطی و ناکارآمد جایگزین کردید و نتیجه گستاخ تر شدن طایفه خالص ساز شد.
گروه اول شما را فرصتی برای توسعه ایران می دانست اما گروه دوم شما را فرصتی برای نان و آب خویش.
شما برادر گرامی را به عبرت از گذشته و بازگشت به مسیر عقلانیت و تدبیر و مردم مداری و طن دوستی دعوت می کنم. سیاست میدان کسب افتخار و شرافت است نه قدرت به هر قیمتی. اساسا سیاست میدان از دست دادن برای منافع ملی است نه به دست آوردن

امیر دبیری مهر

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا