یادداشت‌ها و مقالات شخصی

درحاشیه ویدیوی جنجالی از سید مجید حسینی در کانادا

چرا رفتن خواننده و بازیگر و وزیر و وکیل و دیگر شهروندان به کانادا و خارج از کشور هیچ عیبی ندارد اما سفر یک فعال اجتماعی- سیاسی منتقد محل اشکال است ؟ بخاطر اینکه برخی افراد و نهادها را مورد انتقاد صریح قرار داده یا زمانی مشاور برخی مقامات و نهادها بوده؟ عقل و انصاف کجا رفته؟؟!!

‏بماند که فرد منتشر کننده ویدیو از سید مجید حسینی کیست؟ اگر مایل به دانستن حقیقت هستید از مجید رسولی بپرسید در ایران چه می کرد و چرا از شهرداری اخراج شد و الان در کانادا چه می کند و موضع او در گذشته و امروز چه تغییری کرده و در کلاب هاوس چه نظراتی را منتشر می کند؟ واقعیت بین باشیم.
من سید مجید حسینی که الان عضو هیات علمی دانشگاه تهران است را حدود ٢٠ سال است می شناسم او مانند دیگران نقاط ضعف و قوت داردو من هم به لحن و مواضع او نقدهایی دارم اما این حاشیه سازی های اخیر ربطی به توانایی ها و نقاط ضعف او ندارد . او بهای نقادی را می دهد در سرزمینی که نقد و صراحت و استقلال و شجاعت بسیار پر هزینه است.
کمی عاقل و مطلع و منصف باشیم

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 18 =

دکمه بازگشت به بالا