اسلایدر / مهمترین مطالب

صدیقی یک فرد نیست , نماینده یک تفکری است که ایران را به اینجا رسانده

کاظم صدیقی  یک فرد نیست یک امام جماعت نیست یک روضه خوان نیست  که اگر بود بخاطر داشتن مواضع زیر👇 بر اساس اصل آزادی  بیان و عقیده قابل تحمل بود .مشکل ما مردم ایران اینجاست که گوینده جملات زیر  ،یک مقام با مسولیتهای مختلف و  و شبکه با نفوذ در حاکمیت و برخوردار از ثروت و قدرت است که سخنان و عملکرد او و امثال او که شوربختانه کم هم‌نیستند در زندگی همه ما تاثیرگذار است. 

افرادی که گفته ها و سخنان و تصمیماتشان نه با عقل نسبتی دارد نه با اخلاق و نه با دین محمدی . بلکه ترکیب  و‌ معجونی است از خرافات و موهومات با قصد و نیت دنیاطلبی و قدرت خواهی .

اگر امروز پاسپورت ایرانی اعتبار ندارد 

اگر تورم کشور در جهان بی مانند است 

اگر سرمایه گذاری خارجی انجام نمی شود 

اگر جوانان از دین گریزان شدند 

اگر اراذل و سارقین  و خفت گیرها در شهر مانور قدرت می دهند

اگر فاصله طبقاتی بی داد می کند 

اگر مهر و‌محبتی بین ملت و دولت وجود ندارد

و هزار اما و‌اگر دیگر

 

صدقه سر حضور و قدرت و نفوذ جناب صدیقی و امثالهم است  که حتی در پی اتهام سو استفاده ۱۰۰۰ میلیارد تومانی و برخلاف نص صریح سیره مولا علی نه از اریکه قدرت کنار می روند و نه کنار گذاشته می شوند 

واقعا جامعه ایرانی با این همه متخصص و دانشمند شایسته این است که امثالهم  در جایگاه و نقش رهبران   معنوی و دینی را ایفا کنند؟؟؟؟!!!!

حاشا و کلا

زمانی جوانان همنشینی و‌هم کلامی با موسی صدر و مرتضی مطهری و محمدحسین بهشتی و  طالقانی را مایه افتخار و رشد خود می دانستند اما به تدریج کار به جایی رسیده که دانی و دانیم.

من هم این تذکرات را نه از این جهت که تاثیری داشته باشد می دهم بلکه می گویم  تا بدانند این مردم اگاه هستند و می فهمند 

برخی از جملات ‌و مواضع گهربار !جناب صدیقی ادام الله  ظله الشریف !که در سایت دیده بان ایران آمده را در لینک زیر بخوانید .

قضاوت با شما

https://t.me/didehban_iran/58303

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا