یادداشت‌ها و مقالات شخصی

درباره رد صلاحیت در انتخابات مجلس

باسمه تعالی
چند دقیقه قبل این پیام برای بنده ارسال شد
داوطلب گرامی:
به اطلاع می رساند صلاحیت شما از طرف شورای نگهبان مورد تأیید قرار نگرفته است. در صورت نیاز به دریافت نتیجه کتبی به این فرمانداری مراجعه نمایید.
فرمانداری تهران

در این مقطع با اعلام پایان حضورم در انتخابات مجلس ، با کمال افتخار و سربلندی و اعتماد به نفس نسبت به گذشته و حال و امیدواری به اینده ایران عزیز و باور عمیق به مجموعه ی اندیشه ها و عملکردم و جانبداری همیشگی ام از حقوق مردم به اطلاع مردم شریف تهران بویژه دوستان و علاقمندان محترم می رساند تکلیف بنده در ایفای نقش حداکثری در جهت مشارکت سیاسی در اوضاع احوال کنونی کشور انجام و حجت بر من تمام شد و صلاح ملک خسروان دانند . با این اتفاق مشخص شد قد و قواره من و امثال من که سالهای عمرمان جز به دانش اندوزی و اگاهی بخشی عمومی و سلامت مالی و اخلاقی و دوری از مفاسد و پلیدی ها سپری شده به اندازه جامه ی دوخته شده از سوی اولیای امور نیست و البته وای بر ما که باب طبع ظریف ارباب قدرت نیستیم ! و بر انها حرجی نیست .
ضمن احترام به رای نافذ شورای نگهبان که قدرت بالاتری دارند و تیغ و تسبیح وطلا در ید قدرت ایشان است مجددا از این شورا و دبیر و سخنگوی آن که مدعی سرسخت حرکت بر مدار قانون هستند استدعا می کنم بطور علنی و اشکار دلایل و مستندات خود را دال بر عدم تایید صلاحیت بنده منتشر فرمایند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد حتی اگر آن سیه روی من باشم.
تا انجا که من می دانم استقلال رای و ازاد اندیشی ومجیز گوی ارباب قدرت نبودن و تکیه بر خرد و دانش در حد بضاعت مزجات سرفصل های اصلی اتهامات نابخشودنی من در همه بزنگاههای سرنوشت ساز بوده است که باید روزی اینچنین از پرده برون می افتاد که شکر خدا افتاد .البته مجددا فاش می گویم که به انها مفتخرم و به هیچ قیمتی دست ازانها نمی شویم.
خدای بزرگوار همیشه یار و یاور و پشتیبان حق و حقیقت است و هیچ قدرتی را توان رویارویی با حق تعالی و اراده مردم نیست
والسلام علی من اتبع الهدی
امیر دبیری مهر
داوطلب رد صلاحیت شده انتخابات مجلس

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا