یادداشت‌ها و مقالات شخصی

پیام تسلیت انجمن اندیشه و قلم به مناسبت زلزله کرمانشاه

بسمه تعالی
زلزله یکشنبه شب در غرب کشور با مرکزیت سر پل ذهاب و کشته و مجروح شدن صدها نفر از هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه همه ایران و ایرانیان را در غم و اندوه فرو برد. ضمن عرض تسلیت به بازماندگان قربانیان این حادثه غیرمنتظره طبیعی، امیدواریم با عزم و همت والا و ارزشمندی که در همه نهادها و نیروهای امدادگر اعم از نظامی و غیرنظامی وجود دارد، رنج و سختی این حادثه ناگوار لحظه به لحظه کاسته و زندگی خسارت‌دیدگان به وضعیت عادی خود بازگردد. همدردی و همکاری و مساعدت به آسیب‌دیدگان از زلزله با همه توان و قوا مهمترین وظیفه انسانی در این مواقع است که امیدواریم ظرفیت‌های عظیم مردمی و غیردولتی سهم خود را در آن به خوبی ایفا نمایند.
انجمن اندیشه و قلم نیز به سهم خود با بازماندگان زلزله مهیب شب گذشته اعلام همدردی می‌کند و ضمن طلب رحمت واسعه الهی برای درگذشتگان این حادثه برای مجروحین صحت و سلامتی و برای بازماندگان صبر و آرامش مسألت می‌نماید.

دکتر امیر دبیری مهر، رئیس هیأت مدیره انجمن اندیشه و قلم

پی نوشت :

یک پیشنهاد راهگشا برای کمک به زلزله زدگان:

پیشنهاد می کنم در کنار کمکهای ارزشمندانسانی که همچنان ادامه دارد دولت محترم با تایید مجلس یک ماه از یارانه ها را که بالغ بر ٣هزار میلیارد تومان است به اسیب دیدگان زلزله اخیر و بازسازی ویرانه ها اختصاص دهد بعید است کسی با این اقدام انسانی و ملی و هوشمندانه مخالفت کند.

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا