یادداشت‌ها و مقالات شخصی

انتصاب دکترامیردبیری مهر بعنوان رییس کمیته رسانه و تبلیغات معاونت اجتماعی ناجا

سردار سرتیپ مهدی حاجیان معاون اجتماعی ناجا در حکمی دکتر امیر دبیری مهر را به سمت عضو شورای مشورتی و رییس کمیته رسانه و تبلیغات معاونت اجتماعی ناجا منصوب کرد.

این سمت مشورتی است و به منظور ارتباط و تعامل با اصحاب رسانه و فرهنگ و پیشنهاد راهکارهایی موثر به پلیس انجام شده تا نیروی انتظامی هر چه بیشتر از ظرفیتهای مردمی بویژه نخبگان و خبرنگاران و هنرمندان و اصحاب رسانه در انجام وظایف انتظامی خود بهره گرفته و رابطه پلیس و مردم همگرا تر شود.

در حکم سردار حاجیان امده است :

انتظار است ضمن هدایت و راهبری کمیته رسانه و تبلیغات ، درباره مهمترین موضوعات و مسایل مرتبط با وظایف ناجا با رویکرد جامعه محوری بحث و تبادل نظر کرده و نتایج کاربردی قابل بهره برداری در نیروی انتظامی را به منظور تصمیم سازی در شورای مشورتی ارایه فرمایید.

دکتر دبیری مهر پژوهشگر ارشد رسانه و مدرس علوم سیاسی در دانشگاه است. سالها عضویت  علمی و مشورتی در کمیسیون سیاسی و دفاعی و امنیتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام  از جمله سوابق مرتبط ایشان است .

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا