برنامه رادیوییمصاحبه و گفتگو

مهاجرت : چرا گرایش به مهاجرت اینقدر زیاد شده؟

مسئله مهاجرت و ابعاد گوناگون ان از موضوعات مهمی است که در همه جای دنیا امروزه به ان فکر می کنند و درباره ان تحقیق می کنند و ساز و کارهایی برای ساماندهی ان طراحی می کنند و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.
در حال حاضر در کشور ما وقتی اسم مهاجرت می اید یک عده ای فکر می کنند که با یک معظل مواجه هستیم درحالی که مهاجرت یک پدیده است و لزوما یک معظل نیست بلکه یک پدیده جهانی است یعنی در اغلب کشورها پدیده مهاجرت وجود دارد اما نوع مواجه با این مسئله و تحلیل و ساماندهی ان در کشورهای مختلف متفاوت است.
در برنامه دوشنبه پانزدهم شهریور ماه اقای دکتر امیر دبیری مهر به سراغ اقای دکتر بهرام صلواتی، مدیر رصد خانه مهاجرت ایران وابسته به پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه شریف رفتند و پیرامون مسئله مهاجرت با ایشان گفت و گو کردند.
علاقمندان می توانند این برنامه رو از ساعت دوازده از روی موج اف ام ردیف نود و چهار مگاهرتز بشنوند و تکرار ان را همان ساعت در سه شنبه شانزدهم شهریور شنونده باشند
@goftavard_radio_tehran

#جامجم #صداوسیما #رادیو #معاونتصدا #صدا #رادیو_تهران #گفتاورد #مهاجرت #کشور #خارج

 

لینک دانلود گفتگو درباره مهاجرت

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا