اسلایدر / مهمترین مطالبسخنرانی‌هایادداشت‌ها و مقالات شخصی

سخنرانی در جمع فعالان فرهنگی ارامنه درباره گفتگو و مذاکره موثر

سالهایی که در خیابان جلفا و‌کوچه بن بست دراج غربی بزرگ شدم همزیستی با دیگرانی که دین و مذهب و باورهای دیگری داشتند را اموختم از جمله هموطنان #ارمنی و #کلیمی که در محله ما سکنی داشتند و از مشهورترین انها کارگردان بزرگ سینمای ایران ساموئل خاچیکیان بود…در این میان برای هموطنان ارامنه همیشه احترام زیادی قایل بودم و هستم . در دوران کار در حوزه برون مرزی نیز همکار عزیزی به نام اقای زاکاریان داشتم . ارامنه ایران انسان‌هایی هستند به غایت نجیب ،مودب ، با وجدان ، متخصص و اهل فرهنگ و هنر و ادب ..
اخیرا فرصتی دست داد به پیشنهاد موسسه راهبردپژ‌وهان جهان معاصر در خدمت تعدادی از هموطنان عزیز ارمنی در موسسه فرهنگی هور باشم از بچه های خوب باشگاه ادارات تا شورای خلیفه گری ارامنه و همچنین تعدادی از فعالان اقتصادی و روزنامه نگاران ارمنی و با ایشان درباره روش‌ها و تکنیک های گفتگو و مذاکره موثر در ارتباطات صحبت کردم . دیداری که بجای سه ساعت به پنج ساعت انجامید و فضای گرم و صمیمی حضار و مخاطبان موجب فراموشی گذر زمان شد.
موسسه هور چهل سال است درباره روابط ایران و #ارمنستان و تاریخ ارامنه تحقیق و ترجمه می کند و فصلنامه ادبی و فرهنگی پیمان هم در این موسسه منتشر می شود.

#موسسهراهبردپژوهانجهانمعاصر @jahanemoaser.ir #موسسههور #تدریس #سخنرانی #گفتگو #مذاکره #روشهایمذاکره #آدابگفتگو #دیپلماسی #امیردبیریمهر #اندیشکدهخرد #علومسیاسی #روابطبینالملل #باشگاهآرارات #شورایخلیفهگریارامنه_تهران

 

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا