اسلایدر / مهمترین مطالبمصاحبه و گفتگویادداشت‌ها و مقالات شخصی

دیدار با دبیر ستاد حقوق بشر

دیروز همراه دوستان فرهیخته ام درهیات مدیره انجمن اندیشه و قلم اقایان نقره کار ، کلانتری و ستایشی میهمان برادر ارجمند اقای دکتر کاظم غریب ابادی معاون بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر بودیم . جلسه بسیار خوبی بود و انشالله اثرات آن را در فعالیتهای انجمن در دفاع از حقوق شهروندان و مردم خواهیم دید. دو نکته از این جلسه برای من مهم بود اول اینکه باید خط کشی های ساختگی و بلاوجه بین نهادهای مردم نهاد و ساختارهای حاکمیتی کم رنگ و‌حذف شود ‌و همه برای احقاق حقوق مردم تلاش کنند و هدف اصلی را فراموش نکنند.
دوم اینکه اقای دکتر غریب ابادی خبر خوبی داد و اینکه در دور جدید فعالیتهای ستاد حقوق بشر ساختارسازی برای صیانت از حقوق عامه در دستور کار قوه قضاییه است و برای این مهم از هرگونه همکاری و پیشنهادی استقبال می شود.

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا