یادداشت‌ها و مقالات شخصی

خون همه یک رنگ است

از اینکه برخی از نیروهای انتظامی و نظامی که مسوول برقراری نظم و امنیت هستند در اعتراضات دو هفته اخیر شهید شدند متاثریم و خواهان روشن شدن مقصرین این اقدامات خشن و تروریستی علیه آنها هستیم…. اما سکه روی دیگری هم دارد که غفلت از ان نهایت بی انصافی و بی‌وجدانی است

شهادت مظلومانه برخی معترضین بویژه دختران نوجوان و‌ جوان مانند حدیث نجفی و نیکا شاه کرمی و دیگران بیشتر قلب انسان را می سوزاند…نه مراسم تشییع آبرومندی نه تجلیلی در رسانه ها نه ابراز همدردی مقامات با خانواده های انها و نه حمایتی و از همه بدتر اینکه معلوم نیست این فرزندان عزیز ایران و‌خواهران و برادران ما چرا و‌ چگونه و توسط کدام قاتلین و تروریست‌هایی به شهادت رسیده اند در حالی که فقط می خواستند از حق اعتراض خود استفاده کنند…اخلاق و حقوق و وجدان و شرف ایجاب می کند خون همه ایرانیان یک رنگ انگاشته شود.

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا