اسلایدر / مهمترین مطالبیادداشت‌ها و مقالات شخصی

روش حمایت و پشتیبانی مادی از اندیشکده خرد

روش حمایت و پشتیبانی مادی از اندیشکده خرد

با سلام
سایت و کانال اندیشکده خرد مانند اغلب کانالهای تحلیلی کاملا رایگان و فعالیت آن غیر انتفاعی است و برای ادامه فعالیت‌های خود نیازمند هیچ گونه کمک و حمایت مالی و مادی نیست و ارزش‌مندترین حمایت از آن حمایت معنوی و اجتماعی از طریق عضویت اعضا و مطالعه مطالب و باز نشر انها و انعکاس نظرات مخاطبان فرهیخته و ارجمند است.
با این وجود از انجا که به روز رسانی این سایت و  کانال با محوریت نظرات و دیدگاههای بنده ؛  نیازمند اختصاص چند ساعت  وقت در شبانه روز است که در یک سال اخیر بعلت فراغت بیشتر بنده این امکان فراهم شده است اما باز هم  دو نفر بصورت نیمه وقت و کاملا داوطلبانه به ادمین برای تولید محتوا کمک می کنند که نتیجه ان افزایش محتوای کانال و سایت و البته افزایش هزار درصدی تعداد اعضای کانال در شش ماه گذشته است . با این وجود اینجانب با افتخار با اختصاص روزانه بالغ بر شش ساعت وقت و تامین هزینه ها از محل مشاوره های تخصصی و VIP در حوزه مدیریت منابع انسانی و توسعه فردی و تالیف و تدریس در حوزه علوم انسانی سعی کردم کانال را مدیریت کنم و مسوولیت اجتماعی و ملی خود را ایفا کنم و از این کنشگری خرسند و مسرورم.
بهر حال اگر هر فرد حقیقی یا حقوقی اعم از عضو یا غیر عضو کانال اندیشکده خرد که فعالیت این کانال و سایت را در آگاهی بخشی و روشنگری و نقد سازنده در جامعه ایرانی مفید می داند و مایل است از فعالیت بنده و سایت و کانال حتی با مبالغ اندک حمایت مادی کند لطفا برای کسب اطلاعات لازم با ادمین با شماره ۰۹۲۰۱۰۵۲۱۸۳ که به شبکه های اجتماعی متصل است تماس بگیرند.
در انتها مجددا تاکید می کنم فقط ان دسته از افراد مخاطب این نوشته هستند که اولا از امکانات و بضاعت مالی برخوردارند و ثانیا قلبا مایل هستند که حتی با مبالغی اندک از اینجانب و کانال حمایت کنند . بدیهی است هر گونه دریافتی صرفا برای تولید محتوای سایت و کانال هزینه و گزارش آن هم اطلاع رسانی می شود.

با سپاس و احترام
امیر دبیری مهر

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا