یادداشت‌ها و مقالات شخصی

دعوت به مناظره

جناب اقای وحید جلیلی
با سلام
مدعی شدید در دوره ای در صداوسیما ممنوع التصویر شدید. شما که از این کار انتقاد می کنید خودتان در دو سال اخیر چه بلایی با ممیزی و ممنوع التصویر کردن دیگران بر سر رسانه اوردید. اماری دارید که مخاطبان چقدر ریزش کردند؟ شما صداوسیمایی نبودید و ممنوع التصویر شدید و این خیلی عجیب نیست . اما بنده که فرزند ۲۵ ساله رسانه بودم را چرا ممنوع التصویر کردید و گفتاورد تنها برنامه رادیویی ام را توقیف کردید به این اتهام که چرا منتقد برخی رفتارها و سیاستهای غلط و غیر عقلایی در کشور هستم . من نه در ادعا بلکه در عمل در ۲۵ سال سابقه فعالیت رسانه ای بویژه در صداوسیما با افتخار طرفدار عملی چندصدایی و ازاد اندیشی در رسانه بودم و‌مخاطب را سرمایه اصلی رسانه می دانم اما شما و همفکرانتان بعید می دانم برای مخاطب جایگاهی قائل باشید. البته با یک جمله شما موافقم و اینکه گفتید آقای جبلی رسانه را می شناسند اما افسوس که او در محاصره کسانی است که رسانه را نمی شناسند و مخاطب خاص مد نظرشان هست نه احاد مردم.
اگر اهل گفتگو و صاحب نظر و طرفدار چندصدایی هستید شما را به مناظره در همین تلویزیونی که الان تحت مدیریت شماست دعوت می کنم تا مخاطبان بدانند با این فرمان مدیریت افکار عمومی در چه فرآیندی به خارج از ایران هدایت می شود.

العاقبه للمتقین
امیر دبیری مهر

https://t.me/andishkadeye_kherad

Telegram

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا