اسلایدر / مهمترین مطالببرنامه رادیوییمصاحبه و گفتگو

اخرین برنامه های گفتاورد را بشنوید

در دو هفته اخیر در برنامه گفتاورد رادیو تهران درباره سوژه های مهم  و جذاب با صاحب نظران و کارشناسان گفتگو هایی داشتم که توصیه می کنم در صورت علاقه انها را بشنوید . موضوعات و کارشناسان حاضر در برنامه گفتاورد عبارتند از :

۱- گفتگو درباره اثر جدید دکتر محمد اخگری با عنوان صدا به مثابه هنر شنیداری نوشته رودلف ارنهایم و ترجمه دکتر اخگری : در این کتاب درباره رسانه رادیو از منظر زیبایی شناسی مباحث جالب و جدیدی مطرح شد. برای شنیدن برنامه به لینک زیر و برای دانلود در اینجا کلید کنید.

 

۲- بررسی علل و پیامدهای ناهنجاری های رفتاری در نوجوانان و جوانان با حضور دکتر سید هادی معتمدی:  در این برنامه به بهانه نزاع دختران جوان در اصفهان که در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت مباحث جالب و دقیقی مطرح شد بویژه این مطلب که نباید با این تصاویر نگاه بدبینانه و تعمیم یافته ای به جامعه داشته باشیم و نباید ریشه های واقعی بروز این ناهنجاریها را از دیده دور نگه داریم.

برای شنیدن برنامه به لینک زیر و برای دانلود در اینجا کلید کنید.

 

۳- در برنامه دیگری درباره توریسم سلامت گفتگو کردیم . در شرایطی که کرونا به گردشگری لطمه جدی وارد کرده اما با صنعت توریسم سلامت می توان نه تنها اشتغال و ثروت ایجاد کرد بلکه به توسعه دانش پزشکی هم کمک کرد. میهمان این برنامه مهندس محمد صالحی بود. برای شنیدن برنامه به لینک زیر و برای دانلود در اینجا کلید کنید.

۴- با توجه به اینکه نقدینگی همچنان در حال  رشد است و پایه پولی هم بالا رفته به نظر می رسد دولت جدید با بحران تورم در چند ماه اینده مواجه خواهد شد. در این همین خصوص با دکتر داود منظور ستاد اقتصاد دانشگاه امام صادق گفتگو کردم.برای شنیدن برنامه به لینک زیر و برای دانلود در اینجا کلید کنید.

 

۵- با توجه به تغییرات در شورای شهر و شهرداری تهران در برنامه گفتاورد درباره معیارهای مدیران جدید شهری بویژه شهردار تهران با اقای دکتر علیرضا جاوید سرپرست شهرداری تهران و دکتر صادقی فعال حوزه مدیریت شهری گفتگو کردم . برای شنیدن برنامه به لینک زیر و برای دانلود در اینجا کلید کنید.

۶- با توجه به گسترش خشکسالی و تغییرات اقلیمی در جهان بویژه در ایران و تبعات ناخوشایند ان با دکتر گل افرا کارشناس در این باره گفتگوی جالبی داشتم . دکتر گل افرا از بی توجهی مدیران حوزه محیط زیست و کشاورزی در ایران به علم کشاورزی وتغییرات سریع در این حوزه انتقاد کرد و ان را منشا بسیاری از مشکلات در حوزه اب و خاک و هوا دانست .برای شنیدن برنامه به لینک زیر و برای دانلود در اینجا کلید کنید.

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا