دوره های اموزشی و پژوهشیسخنرانی‌ها

فرایادگیری

دو روز کارگاه فرایادگیری در شرکت فکور صنعت سیرجان هر چند بسیار فشرده و در ٢٢ ساعت برگزار شد اما انگیزه و اشتیاق مدیران متخصص و اجرایی حاضر در این دوره مهمترین عامل پیشبرد مباحث سخت و پیچیده این کارگاه بود.
طرح موضوعات مهمی مانند نقش یادگیری، فرایادگیری، یادگیری زدایی،صلاحیت های تخصصی و شایستگی های فردی،شایستگی های رهبران، ابعاد پیشرفت فردی و سازمانی و اجتماعی و دیگر موضوعاتی که نقش اساسی در ایجاد بهره وری سازمانی و رضایت شغلی و زندگی اصیل دارند فقط زمانی ممکن است که مخاطب شما همدل و همراه و فعال باشد که مدیران اجرایی فکورصنعت سیرجان چنین بودند.
امیدوارم این دست تلاشها به آبادانی و پیشرفت کشور و اشتغال بیشتر و تولید ثروت بیشتر در ایران عزیز منجر شود که این مهم آرمان همه ماست.
از گروه توسعه مدیریت نشا که طراح و مجری و هماهنگ کننده این کارگاههای موثر است بسیار سپاسگزارم.

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا