سخنرانی‌ها

سمینار علمی درباره غزه

دوستان گله می کنند چرا باامثال الله کرم گفتگو میکنم پاسخ من این است که گفتگو با هر فکر و سلیقه ای راه نجات ایران است… ما که مدعی هستیم باید با امریکا هم گفتگو کرد چطور حاضر نیستیم با ایرانی ها هر چند تندرو ترین ادمها باشند گفتگو کنیم … البته گفتگو توانایی و شهامت می خواهد و بسیاری از مخالفان گفتگو فاقد این دو ویژگی هستند.

بخش هایی از مناظره درباره حوادث غزه که به زودی منتشر خواهد شد. در این مناظره در برابر حسین الله کرم و رضا گلپور با استدلال ضمن دفاع قاطع از حقوق پایمال شده مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات بی سابقه اسراییل با حمایت آمریکا در غزه تاکید کردم اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی یک خطای راهبردی بود و هزینه آن را ١٨ هزار انسان بی گناه بویژه زنان و کودکان دادند.
تاکید کردم تحلیل های سیاسی اگر رنج مردم غزه و فلسطین را نادیده بگیرد پشیزی ارزش ندارد و برای من رنج انسانها بسیار مهمتر از حماس و جهاد اسلامی و تشکیلات خودگردان و حامیان و دشمنان انهاست.

🔻 فیلم کامل این گفتگو در آپارات و یوتیوب سواء:

https://aparat.com/v/YWyTO

https://youtu.be/ARkgtRLM7F0?feature=shared

 

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا