اسلایدر / مهمترین مطالبموسسه مطالعات و بررسی‌های سیاسی و رسانه‌ای اندیشه و قلم

بسته مشورتی پنچ گنج

موسسه اندیشه و قلم برای نخستین بار در ایران عرضه می کند:

یک پیشنهاد متفاوت و نو و اختصاصی برای آنهایی که اهمیت مشاوره و ارتباط موثر با خبرگان و نخبگان را در ایجاد زندگی بهتر و معنادارتر می دانند.

در جهانی که ما زندگی می‌کنیم حجم تحولات و انتشار اطلاعات آنقدر زیاد است که بدون مشورت با صاحب نظران و نخبگان نمی توان نگاه گزیده و موثر و سازنده به این تحولات و اطلاعات داشت و داشتن یک مشاور خردمند و هدفمند و روشمند لازمه زندگی و فعالیت با پرنسیپ و معنادار است . 

تجربه نشان داده بسیاری از شهروندان اعم از شاغل و بازنشسته و زن و مرد مایل هستند برای مواجهه و رویارویی با مسایل مختلف  زندگی مشاوری امین و کاربلد و متخصص داشته باشند تا به جهان پیرامون خود متفاوت بنگرند تا هم به اهداف خود بهتر و با موفقیت بیشتر دست یابند و از آن مهمتر رضایت و کامیابی بیشتری از زندگی روزمره داشته باشند. 

موسسه علمی و پژوهشی اندیشه و قلم با برخورداری از دهها استاد و مشاور و پژوهشگر برجسته و شناخته شده در صدد است برای نخستین بار در ایران خدمات VIP

مشاوره فراگیر شخصی را طراحی و برای متقاضیان ارایه می کند.

این بسته متفاوت شامل خدمات ۵گانه زیر است :

۱- مشاوره حضوری شامل گفتگوی های منظم هفتگی دو ساعته درباره مسایل مورد علاقه مُراجع اعم از مسایل فرهنگی و فکری و سیاسی و اقتصادی واجتماعی و توسعه فردی در محل تعیین شده از سوی مراجع و متقاضی محترم 

 

۲- جلسه کتابخوانی شامل هم خوانی کتابهای اثرگذار و کلیدی و مرجع در قالب ۴ جلسه متوالی در ماه که تجربه بسیار دلنشین و کم نظیری در فعالیتهای فرهنگی است . مراجع می تواند در این جلسات تا سقف ۵ نفر میهمان نیز دعوت کند.

 

۳- تماشای فیلم و نمایش و سریال همراه با شرح و تحلیل دقیق و عمیق انها به گونه ای تماشا در قالب رسانه ای آموزنده و نشاطآاور برای مُراجع ایفای نقش کند.این نشست ماهانه و هر جلسه ۴ ساعت خواهد بود. در صورت نیاز مُراجع و مشاور به سالن های نمایش و سینما نیز مراجعه خواهند کرد و جلسات بحث را جداگانه برگزار خواهند کرد.

 

۴- سفر اعم از سفرهای شهری چند ساعته و سفرهای بین شهری روزانه و خارج از کشور یکی از بهترین موقعیت های رشد و توسعه فردی و یادگیری و لذت توامان است به شرط همراه همسفر فرهیخته و دانا و صاحب نظر بودن. در این بسته درهرفصل متناسب با علایق  و  امکانات مراجع یک سفر طراحی و اجرا خواهد شد .

 

۵- و در نهایت مشاوره انلاین و 

on-call آخرین سرویس و خدمت بسته پنج گنج است که در آن مُراجع در فواصل جلسات مشاوره حضوری هفتگی در صورت نیاز به گفتگو و مشاوره می تواند نیم ساعت از طریق تلفن یا ارتباط تصویری با مشاور خود درباره مسایل مورد علاقه و نیاز خود گفتگو کند.

 

 

گفتنی است علاقمندان به استفاده از این خدمات موسسه اندیشه و قلم می توانند برای انتخاب مشاور خود از بین استادان و مشاورین و پژوهشگران  در رشته های علوم انسانی معرفی شده از سوی موسسه، بر اساس علایق و نیازهای خود یک نفر را انتخاب و به مدت یک ماه یا یک فصل یا شش ماه یا یکسال همراه او مسیر توسعه فردی را طی نمایند.

گفتنی است با توجه به خدمات متفاوت و متمایز بسته پنج گنج علاقمندان می توانند از چهار سطح این خدمات به شکل

 

ماهانه به مبلغ ۳۰ میلیون تومان 

فصلی یعنی سه ماه به مبلغ ۷۵ میلیون تومان

شش ماهه به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان و

سالانه به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان 

بهره مند شوند.

 

در صورت نیاز به هر گونه سوال و توضیح تکمیلی و درخواست خدمات پنج گنج و انعقاد قرار داد لطفا با شماره ۴۴۲۴۳۲۸۶

یا به شماره ۰۹۲۰۱۰۵۲۱۸۳ در واتس اپ و تلگرام پیام دهید .

https://t.me/andishehvaghalam

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 16 =

دکمه بازگشت به بالا