یادداشت‌ها و مقالات شخصی

هیئت مدیره جدید انجمن اندیشه و قلم انتخاب شد

با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات الکترونیکی، اعضای هیئت مدیره جدید انجمن اندیشه و قلم انتخاب شدند.
این انتخابات که باید شهریور سال جاری برگزار می‌شد، با توجه به محدودیت‌های کرونایی و تمدید اعتبار اعلام شده، با هماهنگی وزارت کشور در بهمن ماه و به صورت مجازی برگزار شد.
فرایند این انتخابات از هفته گذشته آغاز و از کاندیداها برای ثبت نام دعوت شد و از ابتدای هفته جاری، اسامی نامزدهای عضویت هیئت مدیره و بازرس انجمن اعلام و اطلاع‌رسانی و تبلیغات آنها انجام شد.
روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه نیز ابتدا مجمع عمومی انجمن بر بستر نرم افزار اسکای روم برگزار شد و بعد از گزارش مدیرعامل و بازرس، هر یک از کاندیداها به معرفی و بیان برنامه های خود پرداختند.
در نهایت رای‌گیری مجازی انجام و با اتمام فرایند رای‌گیری نتایج اعلام شد. در این انتخابات، سید عمار کلانتری، سمیه عظیمی، مهدی هادی به، امیر دبیری مهر و علیرضا شاهین مهر به عنوان اعضای هیئت مدیره و سجاد ستایشی به عنوان بازرس انتخاب شدند.
انجمن اندیشه و قلم سازمانی مردم‌نهاد است که از آغاز سال ۹۵، فعالیت خود را در راستای ایجاد فضای گفتگو و تضارب آرا آغاز کرده و طی این مدت صدها نشست تخصصی با حضور کارشناسان و استادان برگزار کرده است.

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا