برگزیده مطالب دیگرانکتاب‌ها و پژوهش‌هایادداشت‌ها و مقالات شخصی

فصلنامه حیات معنوی، ویژه «اخلاق انتخاباتی و انتخابات اخلاقی» منتشر شد

هفتمین شماره فصلنامه «حیات معنوی» به صاحب امتیازی مؤسّسۀ فرهنگی دین‎پژوهی بُشرا، به موضوع اخلاق و انتخابات اختصاص یافته است. در این ویژه‌نامه موضوع اخلاق انتخابات و انتخابات اخلاقی از جوانب و منظرهای مختلف فلسفی، علمی، فقهی، سیاسی و تجربی مورد بررسی و واکاوی قرار گرفته و مجموعه‌ای پربار را در معرض مطالعه و بهره‌برداری اهل نظر و اجرا قرار داده است.
دغدغه تهیه‌کنندگان ویژه‌نامه حاضر این بوده است که در تحلیل موضوع اخلاق و انتخابات علاوه بر پاسخ به چرایی مسئله، از راه‌کارهای عملی تحقق آرمان‌ها یا برون‌رفت از معضلات نیز جست‌وجو کنند. بر این پایه، دانشوران همکار در نگارش مقاله‌ها و یادداشت‌ها و ارائه دهندگان گفت‌وگوها و پاسخ‌دهندگان به پرسش‌های اقتراح نیز عمدتاً همین استراتژی را اتخاذ کرده و کوشیده‌اند تا ورای مباحث توصیفی و بیان نقدها و آسیب‌های اخلاقی انتخابات، به بیان راه‌کارهای حل معضلات اخلاقی در این عرصه بپردازند.
این مجله در ۶ بخش سامان یافته است؛ سرمقاله، مقاله‌ها (شامل ۸ مقاله)، یادداشت‌ها (شامل ۷ یادداشت)، دو گفت‌وگو، اقتراح و معرّفی و نقد کتاب که در ۲۸۰ صفحه و به قیمت ۴۰,۰۰۰ تومان چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
برای تهیه این فصلنامه می‌توان با شماره‌های زیر تماس گرفت و یا به آدرس‌های ذکر شده مراجعه کرد.
تهران
خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان تیسفون، خیابان مدائن، کوچۀ انتاکیه، کوچۀ علائی شرقی، پلاک ۱۴، واحد ۵٫ تلفن: ۲۲۸۸۳۳۹۴ ـ ۰۲۱
قم
۱٫ خیابان معلّم، مجتمع ناشران، طبقۀ اوّل، واحد ۱۲۰٫ تلفن: ۹ ـ ۳۷۸۴۲۳۴۸ ـ ۰۲۵
۲٫ کتابسرای حقوق: ۳۷۸۴۸۳۲۷-۰۲۵
برای دریافت نسخه الکترونیکی به آدرس‌های زیر مراجعه فرمایید.
۱٫ وب‌سایت «مؤسسه فرهنگی دین‌پژوهی بشرا»: http://boshrairan.ir
۲٫ وب‌سایت «مشق نو»: http://mashghenow.com

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یک =

دکمه بازگشت به بالا