اسلایدر / مهمترین مطالبیادداشت‌ها و مقالات شخصی

در حاشیه نامه مفصل علی لاریجانی علیه شورای نگهبان

نامه ی مفصل علی لاریجانی به شورای نگهبان که دقیق و خواندنی است نشان می دهد نهاد شورای نگهبان که قرار بود حافظ قانون و شرع و اخلاق در امر انتخابات باشد چگونه به تدریج و با بی توجهی به تذکرات و دلسوزی ها بازیچه و دستینه ی نهادهای اطلاعاتی موازی شده و سناریوهای سیاسی محافل خاص تحت پوشش نظارت شورای نگهبان در کشور اجرا می شود و حقوق مردم و وجه مردم سالاری جمهوری اسلامی ذبح می شود و از همه ویرانگرتر اینکه امید اکثریت مردم بویژه نخبگان سیاسی جوان به آینده کاملا از بین می رود و روز به روز مشارکت عمومی کاهش می یابد.
اینجانب نیز برای هزارمین بار از شورای نگهبان درخواست می کنم دلایل رد صلاحیت ام در انتخابات مجلس را بطور علنی در اختیار رسانه ها قرار دهد تا معلوم شود بنده فاقد صلاحیت هستم یا نهاد تعیین احراز صلاحیت …؟
نامه علی لاریجانی نشان داد چرا شورای نگهبان از شفافیت پروا دارد و با اجرای این روند؛ تر و خشک با هم می سوزند ….افرادی که سابقه دزدی و فحشا و اختلاس هستند رد صلاحیت می شوند افرادی هم که تفکر آزاد و مستقل دارند و اهل باج دادن به ارباب زر و زور و تزویر نیستند هم رد صلاحیت می شوند و شورای نگهبان درقبال هر دو گروه موضع یکسان دارد!!!!!!!! این رفتار به مضحکه گرفتن عدالت و شریعت است و بس

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا