اسلایدر / مهمترین مطالبکتاب‌ها و پژوهش‌هاموسسه مطالعات و بررسی‌های سیاسی و رسانه‌ای اندیشه و قلمیادداشت‌ها و مقالات شخصی

تاسیس گروه پژوهشی مطالعات توسعه و سیاستگذاری اندیشه و قلم و درخواست مساعدت و همکاری

به لطف الهی و بعد از یکسال رایزنی و همفکری جمعی از استادان دانشگاه و پژوهشگران برتر کشور برای اخذ مجوز تاسیس پژوهشکده مطالعاتی و مشورتی و تحقیقاتی در حوزه علوم سیاسی؛ روابط بین الملل ؛ توسعه؛ حکمرانی و مدیریت رسانه  از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری سرانجام دیروز شورای گسترش دانشگاهها و موسسات اموزش عالی با این درخواست موافقت کرد.

بنابر این موسسه تحقیقاتی اندیشه و قلم زین پس با حضور اعضای هیات علمی خود و برخورداری از شبکه گسترده ای از استادان و پژوهشگران علوم انسانی اماده انعقاد قرارداد برای انجام پروژه های مطالعاتی و تحقیقاتی است.

اقدامات اولیه برای اخذ مجوز فصلنامه تخصصی از وزارت ارشاد هم انجام شده و در انتظار تایید هیات نظارت بر مطبوعات هستیم.

از علاقمندان درخواست می شود در صورتی که برای استقرار محل و دفتر  پژوهشکده و تجهیز آن؛ امکاناتی مانند ساختمان و تجهیزات اداری و… در اختیار دارند و می توانند در قالب امانی یا مشارکتی در اختیار موسسه قرار دهند لطفا با بنده تماس حاصل فرمایند .

روند پیشرفت فعالیتهای موسسه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد و در این مسیر نیازمند همه گونه کمک علاقمندان به توسعه ایران اعم از همفکری و مساعدت های فکری و معنوی و مادی هستیم.

امیر دبیری مهر
رییس هیات موسس
گروه پژوهشی توسعه و سیاست گذاری
اندیشه و قلم

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + ده =

دکمه بازگشت به بالا