موسسه مطالعات و بررسی‌های سیاسی و رسانه‌ای اندیشه و قلمیادداشت‌ها و مقالات شخصی

تاسیس دفتر اروپایی موسسه پژوهشی اندیشه و قلم در پاریس به زودی

به امید خدا ظرف چند ماه اینده اساسنامه شعبه موسسه علمی و پژوهشی مطالعات و بررسی های سیاسی و رسانه ای اندیشه و قلم در خارج از کشور در کشور فرانسه و شهر پاریس ایجاد و فعالیتهای بین المللی موسسه در قالب همکاری های علمی و آموزشی و پژوهشی انجام خواهد شد.
به گزارش واحد ارتباطات و امور بین الملل موسسه؛ طبق اساسنامه موسسه می تواند در سطح ملی و بین المللی دفاتر نمایندگی ایجاد و همکاری های بین المللی در حوزه پژوهش و اموزش و مشاوره را اغاز کرده و توسعه دهد.
به گفته مدیر عامل موسسه ، مذاکره برای ایجاد دفاتر نمایندگی موسسه در عراق و امارات نیز در دست انجام است که در زمان تحقق اعلام خواهد شد.
دکتر امیر دبیری مهر مدیرعامل موسسه اندیشه و قلم با اعلام این خبر افزود: شخصیتهای علمی و پژوهشی معتبر در ایران و خارج از کشور در صورت داشتن صلاحیت‌های علمی و امکانات اولیه لازم می توانند برای تاسیس نمایندگی موسسه اعلام امادگی کنند و در صورت توافق فعالیتهای خود را طبق اساسنامه و قوانین کشور اغاز کنند.

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا